Facebook Fever

Thursday, November 26, 2009

tribute to b20 ::cekbam ::

aku tahu skang ni mesti ramai yg dalam pjlann balik dr kampong mymbut raya haji. mcm aku seperti biase stiap kali raye, taman medan ni jugak jadi ''kampong'' aku..kepada semua umat Islam di seluruh dunia mungkin blom tlambat nk ucap 'selamat hari raye haji' smge pgorbanan yg kita rancgkan akan menemui sentuhan kejayaan.. kpade mereka yg mgerjakan HAJI di MEKAH..harap dpt jage diri mmandgkan kat sane hujan kilat yg tak diduga..semoga dpt HAJI MABRUR..disana nanti..

baiklah kengkawan, abes bab Haji..!! Skang nk crite pasal babam.. a.k.a CEKBAM.. yang kini bkerja di KL.. gadis tembam n kuat majuk ni.. tlah pon mymbut hari jadinye ke-22 pade 21 nov yg lalu... ' SELAMAT HARI JADI BABAM'... ni hadiah nye..


babam ni..anak jati johor yg telah pon bgraduasi.. bukan main MELETOOP lagi..time tuu.. aku sempat meraikan dia.. yg mase tuu.. nk nanges daa.. mungkin dia tharu sgt2.. tahniah babam. babam ni penah majuk ngan aku kat bowling.. puas pujuk..tapi TAKDAN.. akhirnye kene blnje mee goreng mamak mapley kat dia.. huhh.. slmat akhirnye.. aku ni da la xbiase pujuk2 pompuan.. kepade GURL yg kat sane..jgn jadi cam babam..

babam ni sbnrnye seorang yg penyayang pade kawan2..dan pade haiwan.. tak kesah la haiwan tu besar atau kechik.. kalo COMEY.. tu xtra bgi dia.. (t'ingat kisah binturung kat sabah).. oppss..lagi 1, babam ni byk membantu aku dlm myjayakan DBORN. wlopon dia LI.. tapi dialah yg byk research awal pasal program ni.. n bajet pon..dia byk ttapkan.. TAHNIAH babam..!! dan pade akhirnye aku dapat gak TERBANG ngan babam ke SABAH.. (tharu sgt2..)..

byk nilai yg aku dpt dr budak babam ni.. dia byk mberi smngt, byk bg harapan.. byk bgi tguran.. dan byk gak.. syiling aku abes..sbb kene POW ngan babam sbb nk bli air tin.. ape2 pon aku xkesh babam..duit tak leh bawa kemane2,, nilai tu penting.., to BABAM.. slamat bkerje n slamat ke akhirnye.. tahniah mjadi ahli batch kami yg UNIK..

1 comment:

  1. hahahaha. teharu lah lalan! tapii, nape babam yg LAST di tribute-kan? huk~
    tapi takpe, suke sgt..
    pahnie bley la majuk2 lagi..wee~

    ReplyDelete