Facebook Fever

Saturday, June 27, 2009

tribute to b20 :: sHaWaL ::

sian shawal,,dengar crite kebusanan kt ukm..takpe, seminggu je lagi..nanti bdk2 yg jadi PC tu habes la keje dowang!! saba ekk,,xmo nanges. ok..skang ni aku ade brite khas untuk budak yang makin besar ni..kalo korang nk tahu, blog aku ni adelah hasil daripade kreativiti shawal, dia la yg creat n aku yg touch up supaye lebih mnrik (MENARIK KER?)..whateva...ok2..ape2 pon thanx shawal..emm..

shawal ni adelah satu2 nye batch20 yg amek kejuruteraan.. so 4 tahun yer shawal (harap bersabar), dia ni gak pade asalnye memiliki rambut rebonding..ala2 maya karin.. wahh..gituu!! tapi, rambut yg slalu dibelai hari2 tu akhirnye..dipotong juga. tp, bagus la potong baru nmpk smart..hik3.. sbnrnye shwal ni budak yg pendiam n suke luahkan ape yg dia pendam dlm blog n diary. kadang2 ade gak crite2 yg dia kongsi ngan aku.. tentang kasih dan cinta nya pada GIRL itu..huhuhu...

anak jati negeri terengganu ni minat kartun2 cam sponge bob, cj7 n mcm2 lagi.. tp xde la fanatik sangat!! berat yg smakin hari smkin btmbh ni mybbkan shawal ni antre bdk up yg rajin berjoging..mentang2 dok keris mas.. boleh2 la woi!! tp..yg musykil nyer.. nmpak makin bulat jehh..hehehe..(jangan mare,,.nanti kene jual)..bagus la gi joging..dapt kurangkan lemak,, banding aku? kurangkan ape.. tulang belulang jela ade!!





kalo dlm up, shawal ni aku lebih kenal dia dlm jati diri..dia grup aku. n kat citu la aku kenal dia ni orang yg mcm ne.. sbnrnye..time2 camni dia ade idea tp, dia xdpt nk ckp..maybe dia xyakin. atau pun ingin mdengar idea orang lain dulu.. itu yg aku nmpak la...tp, lepas tu dia mula la sikit2 untuk bg idea..untuk kbaikan up..hihi.. ade satu crite lagi.. dia penah bagi aku sehelai baju..lengan pnjg.. dtg dari ganu beb!! trime kaseh yer.. dia kate saje2 bagi..aku pon kebas jela..tapi, terharu gak..

disbbkan dulu dia penah mengendeng2 nak cj7 smpena bezday dia, so to shawal amekla cj7 ni yg aku amek kat intnet ni,, smoge cria slalu n slamat menjadi PENGERUSI UP yg mpetahankan n terus mperkembangkan sayap up.. babay!!

1 comment: