Facebook Fever

Friday, January 21, 2011

100 : tentang aku (part II )

sebenarnya.., gagah jugak la aku mengimbau zaman kanak2 sehingga habis aku explore kepala otak ni...., memang payah mengimbau zaman muda2 - zaman skolah - fuhhh.., ape2 pon enjoy part II ni..

26- name ''alane japare'' muncul time f3 ketika pikir utk menamakan syarikat untuk subjek KHB.. alane japare enterprese...

27- aku ade gak name lain.., ''jelle''.., hihik..yg ni ustaz sulaiman bagi time kat ukm..

28- darah usahawan aku bmula ketika memerah otak untuk kerja2 awal prgrm JUSA anjuran upsm

29- suatu ketika dahulu.., pernah ditumbuk oleh abg sendiri dan akibatnye ..patah gigi.. ~ padan muka

30- suke pen jenama stabilo.., tapi skang berubah citerase careera ataupun pilot

31- minyak rambut + sikat adelah barang wajib dibawa ke mane2 sahaja..

32- aidilfitri :: akibat gurau2an aku terbaling mercun kat nor mokhtar yg pakai kain batik time tu.., abes terbakar kain dia..~cuakk gakk..

33- ''diary ogos 2001'' terkantoi ngan member2 asrama.. celaka btolll..

34- baju yg dipakai terbakar akibat minyak tanah..kat smra nilai.., akhirnya baju tu ditanam...konon2 syg sgt la tu.

35- peminat majalah SOLUSI dan xpenah mis pon wlpon 1 edisi..

36- suke lagu2 britney spears :: rasenya cam ramai yg tahu sal ni

37- mase kecik2 slalu pandang langit.., dan selalu beranggapan ooo.. itula padang pasir..

38- stakat ni aku da ade 29 orang anak buah..., anak sendiri xdok lagi

39- suke baju belang2.., mcm kude belang pon ade.., banduan pon ade..

40- mencintai org lain.., couple ngan org lain..akhirnya xkekal..

41- ketika sekolah rendah rumah sukan aku rumah ''rahman'' a.k.a biru..., antare event xpernah terlepas 100m, 4 x 100, lompat jauh

42- pernah mewakili ukm untuk pidato belia.., tapi kalah ditgn uiam..~hampehhh

43- jadi kapten u team volleyball kat smka shams.., alhamdulillah ade perubahan +ve

44- bekas perokok..., tapi serius wehh, kowang jgn la isap rokok..

45- mse kecik2 suke berangan ade mini library dlm rumah.., smoga jadi kenyataan..

46- disebabkan member2 sume office hour nya dari pagi smpi petang, so aku selalu main boling + tgok wayang sowang2 time siang..~ mcm da xde kawan lak..

47- handset pertama aku adelah pemberian bancik jenama nokia, dan nombor tepon aku pertama adelah line maxis, kekal sampai skang hasil pemberian arwah

48- karangan bahasa arab pmr aku di pas2 kat kengkawan.., lawak tol. yg jage exam asek tido jew..

49- pernah menyukai salah sowang puteri dari batch 22... hanya suka je ok..

50- dan yg ke50 adelah.., aku xsuke makan durian!! hahaha...

Dalam2 diam2.., dah 50 bende kowang tahu sal aku..kan3, bile kite xplore diri baru kite tahu WHO I AM kew WHO AM I.,??? hik3... enjoy d post!! part III akan menyusul kemudian. tarikh nya belum tahu.., sbb nk xplore diri lagi!!



No comments:

Post a Comment