Facebook Fever

Monday, August 31, 2009

tribute to b20 :: ZiN ::

hari ni da masuk hari ke-10 kite myambut Ramadhan, so...ape pkmbangan bulan ni..? teraweh mcm ne? dah brape juzuk bace Quran..? kadang2 kite lupe.. bulan puase ni bukan stakat boleh menguruskan badan kite MALAH boleh 'menguruskan nafsu' kite..dengan mlkukan ibadah siang malam..!! jadi kpd kengkawan sume, bpose lah.. jgn ponteng2!! sekian tazkirah di bLOG aku...huhu..tu intro jeh,,kali ni,,aku nk bkongsi crite, mengimbau kembali suke duke..bsame btc tercinte, b20 yg kadang2 keras kple..tapi semuanye bsatu n sometime smua naik GILE!! knape gile? haa..ni yg nk crite ni.. emm...ZIN...

ZiN!! ringkas namenye.. snang myebutnye, cool orangnye.. cehhh..!! dulu mase 1 st year dok borhan sma ngan aku.. tp xbrape rapat sngat ngan dia. sbb dia ni,, nmpak cam pmalu..,ker..aku yg pemalu? hua3...

stlah hari demi hari, waktu demi waktu..aku kenal yg zin ni seorg yg giler!! dia ni sgt gile pasal komputer.. sampi otak dia pon da srabut.. mungkin ade wayar2 yg da tputus.. atau kene litar pintas!! huhu...
ade lagi..zIn ni mudah je,,nak kesan..keGILEannye.. ade skali tu dia myanyi xabes2.. siang nyanyi, malm nyanyi..makan apetah lagi.. bile aku tanye knpE? trus dia jawab..dia bru CLASH...adoy.. sian aku tgok!! tapi mujurlah hati yg kosong tu da diisi dengan SOMEONE..
smuGe zin x mcm dulu lagi..

zin ni penah mgalami pglaman MENAKUTKAN... dia kene pyakit 'ketayap'.. abes satu badan.. aku yg tgok pon..Ya Allah..hanye Tuhan je tahu.. Alhamdulillah,,sembuh jugak bile berubat!!

to cek zin ni..DOK jejauh kat selatan tu,, singgah la ukm!! leh ronde2 ngan krete..huhu..n slamat bpose...!!

No comments:

Post a Comment