Facebook Fever

Saturday, November 15, 2008

lagi 3 paper!!!


benci3!!! lagi 3 paper weh..berderet-deret la..mcm rumah teres.. 18 exam kaunseling, 19 exam adab ikhtilaf, 20 exam p.emosi!!! emm..mcm dh xde mood nak studi.. tp kene hdpi gak nnti. kalo x dpt jwb nnt nyesal la plak..(mengeluh jap)...adoyai.. (mengeluh lagi..)..emm.. hri ni plak nk balek umah.. nk g amek baju raye..nk pakai time forum (opkim)..pastu nk g jge kedai.. mklumlah budk skolah dh cuti..mesti abg aku x cukup tgn. minggu dpn kalo siang xde org jge la..dia keje!! aku kat ukm...kesian nye... ape2 pon mak aku ckp, focus on study (ckp bhs inggeris tu weh..)..haha.. pastu mak aku ckp kalo abg aku pggil, bru blek umah.. skang mohd azlan kene blaja, nanti mohd azlan boleh dapat keje yg bagus2.., mohd azlan faham!!! okeh.. so skang aku kene studi.. (slame ni x studi kler???...)..mohd azlan boleh!! mohd azlan boleh!!(poyo giller),, k lah weh.. nk balek amin dulu..mandi+ studi sikit. petang kang baru blek umah. dtg ukm esok malam atau isnin..emm..babay...

No comments:

Post a Comment